De jaarlijkse kosten van dit forum bedragen ong. 50 Euro en worden door mij en door mensen gedragen die zo goed zijn een gift te doen.
Deze kosten omvatten de hosting met domeinnaam en de kosten voor de organisatie van de jaarlijkse bijeenkomst waar ieder FRP lid op wordt uitgenodigd.
Jullie kunnen het forum financieel en uit uw naam of anoniem steunen.
Giften vanaf 1 Euro zijn meer dan welkom.
Je kan storten op rekeningnr:
Je kan een kleine gift storten als steun om de hosting en domeinnaamkosten te dekken op rekeningnummer BE55 0001 6206 2344 op naam van Jean Weets. Vermeld als mededeling 'storting Forum FRP' + gebruikersnaam.
Ik wil er op drukken dat dit geen verplichting is, maar gewoon een kans is mee te helpen uit onze jaarlijkse kosten te komen.
Uit naam van het FRP team
Alvast bedankt!
Het forum financieel steunen
- Jean Weets
- Site Admin
- werkzetel: FLV (LEUVEN)
- Lidnummer: 1
- Gegeven Leuks: 90 keer
- Ontvangen Leuks: 57 keer
- Contacteer:
Het forum financieel steunen
Laatst gewijzigd door Jean Weets op 18 feb 2006, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Creativity is inventing, experimenting, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.
- Jean Weets
- Site Admin
- Contacteer:
- Stavros
- Grote schrijver
- werkzetel: FDR (DENDERMONDE)
- Lidnummer: 958
- Contacteer:
Hoe weten we dat de befaamde 60euro is bereikt?
Door om 60 euro pixels te verkopen per jaar is daar meer duidelijkheid over en heeft de gulle schenker er nog iets voor terug.
Of het systeem van de Firefox advertentie destijds.
http://www.suplido.com/joel/images/_ima ... e_2004.jpg
50 cent per naam, na 120 namen wordt er een kleine advertentie gemaakt als bedanking (hier online)
Door om 60 euro pixels te verkopen per jaar is daar meer duidelijkheid over en heeft de gulle schenker er nog iets voor terug.
Of het systeem van de Firefox advertentie destijds.
http://www.suplido.com/joel/images/_ima ... e_2004.jpg
50 cent per naam, na 120 namen wordt er een kleine advertentie gemaakt als bedanking (hier online)
Eerste werkdag: 9/9/'99
1 jaar A'PEN DAM -> 3 jaar A'PEN CENTRAAL -> 8 jaar DENDERMONDE -> 4 jaar GENT ST. PIETERS -> 1 jaar MERELBEKE -> 9 jaar DENDERMONDE
1 jaar A'PEN DAM -> 3 jaar A'PEN CENTRAAL -> 8 jaar DENDERMONDE -> 4 jaar GENT ST. PIETERS -> 1 jaar MERELBEKE -> 9 jaar DENDERMONDE
- Jean Weets
- Site Admin
- Contacteer:
- Jean Weets
- Site Admin
- Contacteer:
Gisèle,
Meiske toch! Bedankt voor de storting, maar zo overhaast moest het toch niet gaan?
Ik moet zeggen dat je niet de eerste bent, Er zijn nog spontane storters.
Bedankt iedereen. Ondertussen is er 12 Euro binnen. Bedankt mensen.
Ik ga binnen enkele dagen proberen van een soort meter te installeren waarop jullie de stortingen kunnen volgen.. Als er 50 Euro is, zeg ik stop! 10 Euro zou ik minstens zelf willen dragen als kost.
Oh, ja, we gaan die poll vergeten, want blijbaar is er genoeg intersse om het forum te steunen. Nogmaals bedankt iedereen die een bijdrag wil doen!
Voor de duidelijkheid het rekeningnummer is 000-1620623-44 op naam van Jean Weets. Vermeld als mededeling 'storting Forum FRP'
En nogmaals bedankt voor jullie goedwil en steun.
Meiske toch! Bedankt voor de storting, maar zo overhaast moest het toch niet gaan?
Ik moet zeggen dat je niet de eerste bent, Er zijn nog spontane storters.
Bedankt iedereen. Ondertussen is er 12 Euro binnen. Bedankt mensen.
Ik ga binnen enkele dagen proberen van een soort meter te installeren waarop jullie de stortingen kunnen volgen.. Als er 50 Euro is, zeg ik stop! 10 Euro zou ik minstens zelf willen dragen als kost.
Oh, ja, we gaan die poll vergeten, want blijbaar is er genoeg intersse om het forum te steunen. Nogmaals bedankt iedereen die een bijdrag wil doen!
Voor de duidelijkheid het rekeningnummer is 000-1620623-44 op naam van Jean Weets. Vermeld als mededeling 'storting Forum FRP'
En nogmaals bedankt voor jullie goedwil en steun.
Creativity is inventing, experimenting, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.
- Jean Weets
- Site Admin
- Contacteer:
Ikzelf ervaar het plezier om eens eindelijk vrij te kunnen klappen met collega's van overal. Dit is als een deugd welke ik in jaren gemist heb, en nu kan dat dankzij dit forum.
Was nog vergeten er extra op te wijzen dat een storting van 0,5 tot 1 euro voldoende is.
Was nog vergeten er extra op te wijzen dat een storting van 0,5 tot 1 euro voldoende is.
Laatst gewijzigd door Jean Weets op 17 feb 2006, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jean Weets
- Site Admin
- Contacteer: