afgekeurd medisch onderzoek. Wachtend op resultaat beroep

Info aanwerving, opleiding, enz...
Tim
Kleine schrijver
werkzetel: FBMZ (BRU. MIDI/ZUID)

afgekeurd medisch onderzoek. Wachtend op resultaat beroep

Berichtdoor Tim » 19 dec 2012, 10:58

Ik heb naar de infodag van treinbegeleider geweest en was daar geslaagd voor de eleminatie proeven en voor het persoonlijk gesprek.

Voor het medisch onderzoek was ik afgekeurd door cannabis in de urine.
Ik heb dan in beroep geweest en heb een 2-tal weken geleden opnieuw moeten langsgaan.
Daar heb ik opnieuw in een potje moeten plassen en hebben ze een sneltest gedaan.
Die was negatief (geen cannabis meer), maar ze gingen het nog opsturen naar het labo voor een tweede test. Tot op vandaag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik heb gisteren mijn zelfstandig statuut opgezegd omdat de aanwerving normaal voor januari ging zijn(anders moest ik mijn rsz weer betalen tot in maart).

Kan iemand mij vertellen hoe lang dat antwoord van mijn beroep zou kunnen duren? Waar moet ik zijn om antwoorden hierop te krijgen(heb vorige week cps gebeld en ik moest wachten op brief)?

mvg,
Tim

Bart
Grote schrijver
werkzetel: FSN (ST NIKLAAS)
Ontvangen Leuks: 1 keer

Re: afgekeurd medisch onderzoek. Wachtend op resultaat beroe

Berichtdoor Bart » 19 dec 2012, 15:58

Tim schreef:Kan iemand mij vertellen hoe lang dat antwoord van mijn beroep zou kunnen duren? Waar moet ik zijn om antwoorden hierop te krijgen(heb vorige week cps gebeld en ik moest wachten op brief)?

Zie privé bericht

Terug naar “Infoforum voor treinbegeleiders”