wijziging aanvraag overplaatsing

Info aanwerving, opleiding, enz...
jensch_
Kleine schrijver
werkzetel: AND (ANTW. NOORDERDOK)
Lidnummer: 0
Ontvangen Leuks: 3 keer

wijziging aanvraag overplaatsing

Berichtdoor jensch_ » 20 feb 2013, 18:49

Hallo,

Ik heb een vraagje ivm de wijziging van de P39: ik had eerst enkel FGSP aangevraagd, maar ik wil nu ook FLS op de 2e plaats aanvragen, want daar kan ik direct na mijn opleiding naar toe. Ondertussen zijn er wel al 2 andere sessies gestart die ook al een P39 hebben ingediend.

Het is toch niet zo dat omdat ik nu een nieuwe P39 ga indienen dat ik achter al die mensen kom van de sessies die na mij gestart zijn kom die eventueel FGSP hebben aangevraagd, want anders ga ik dat niet wijzigen.

Alvast bedankt

Peche
Grote schrijver
werkzetel: LK (KORTRIJK)
Lidnummer: 48
Contacteer:

Re: wijziging aanvraag overplaatsing

Berichtdoor Peche » 20 feb 2013, 20:03

jensch_ schreef:Hallo,

Ik heb een vraagje ivm de wijziging van de P39: ik had eerst enkel FGSP aangevraagd, maar ik wil nu ook FLS op de 2e plaats aanvragen, want daar kan ik direct na mijn opleiding naar toe. Ondertussen zijn er wel al 2 andere sessies gestart die ook al een P39 hebben ingediend.

Het is toch niet zo dat omdat ik nu een nieuwe P39 ga indienen dat ik achter al die mensen kom van de sessies die na mij gestart zijn kom die eventueel FGSP hebben aangevraagd, want anders ga ik dat niet wijzigen.

Alvast bedankt

De overplaatsingen werken volgens anciënniteit. Dus de dag dat je binnen komt bij het spoor telt. Wie eerder binnen is mag normaal als eerste naar zijn gewenste depot.
Afbeelding

inge
Grote schrijver
werkzetel: FR (BRUGGE)
Lidnummer: 394
Gegeven Leuks: 5 keer
Ontvangen Leuks: 7 keer

Re: wijziging aanvraag overplaatsing

Berichtdoor inge » 04 mar 2013, 15:12

jensch_ schreef:Hallo,

Alvast bedankt

Nee, hoor. Wanneer je dat aanvraagt speelt geen enkele rol. Enkel je aanvangsdatum van opleiding. Dus ookal zijn er er al andere sessie's begonnen, je eventuele detachering of overplaatsing wordt oa. bepaald door ancieniteit.

Terug naar “Infoforum voor treinbegeleiders”