1ste elimineringsproeven

Info aanwerving, opleiding, enz...
davevc
Kleine schrijver
werkzetel: FBMZ (BRU. MIDI/ZUID)

1ste elimineringsproeven

Berichtdoor davevc » 16 jan 2016, 21:35

Hallo iedereen

Aangezien ik hier nieuw ben zal ik mij snel eens voorstellen, ik ben Dave, 18 jaar en zou graag treinbegeleider willen worden.

Vanmorgen heb ik de eerste testen afgelegd, nl. Codes kraken, Taaltest Frans, enz.. Helaas ben ik niet geslaagd en dat kwam door het onderdeel Codes kraken. :?

Blijkbaar wordt er zo gekeken of je je snel kan aanpassen aan nieuwe situaties die je kan meemaken wanneer je een trein begeleidt en ofdat je snel aanleert. Ik vind dat dus echt ongeloofelijk achterlijk aangezien die test amper was uitgelegd en ik het zelfs niet kon ophalen met de overige onderdelen.

Heeft iemand enige idee hoe ik die test moet overleven, want normaal ga ik volgende week terug. Het was trouwens giscorrectie en dat zal er zeker niet aan geholpen hebben.

Indien iemand er iets over weet, elk antwoord zou welkom zijn omdat ik niet wil blijken haken bij stap 1. Ik had totaal wel iets anders verwacht bij die testen aangezien we op school een deel van HR behandelen en ik volgende week ook een HR-stage start.

Nog een prettig weekend gewenst!
Dave

tom
1ste schrijver
werkzetel: FM (MECHELEN)
Lidnummer: 588
Gegeven Leuks: 8 keer
Ontvangen Leuks: 9 keer
Contacteer:

Re: 1ste elimineringsproeven

Berichtdoor tom » 17 jan 2016, 09:47

Curieuzeneuzemosterdpot

davevc
Kleine schrijver
werkzetel: FBMZ (BRU. MIDI/ZUID)

Re: 1ste elimineringsproeven

Berichtdoor davevc » 17 jan 2016, 12:39

Die heb ik de dag voor het examen nog eens afgelegd en was ik er gewoon door...

Terug naar “Infoforum voor treinbegeleiders”