Ochja, het gerucht gaat nu dat we volgend jaar 5 KD's gaan bevroren zien. Als in, niet kunnen opnemen. Dit wegens te weinig personeel.
Ook, zou er uitspraak zijn in de rechtzaak van ons jaar opzeg en zou er in het nadeel van de nmbs beslist zijn?
De job van je leven!
- themandimi
- Super schijver
- werkzetel: LK (KORTRIJK)
- Lidnummer: 173
- Ontvangen Leuks: 3 keer
- Contacteer:
- Robin
- 1ste schrijver
- werkzetel: FNND (ANTWERPEN NOORD)
- Lidnummer: 39
- Gegeven Leuks: 2 keer
Re: De job van je leven!
en dan vind men het raar dat het personeel niet meer gemotiveerd is... ik verschiet daar niet van
SAP = Sukkelen, Afzien en Prutsen

-
- Kleine schrijver
- werkzetel: AND (ANTW. NOORDERDOK)
Hallo zijn hier nog treinbestuurders van NMBS en/of andere operatoren waar ik enkele vragen zou kunnen aan stellen?
Ondertussen is er al heel wat veranderd in de sector en ik zou enkele ervaren personen willen spreken hieromtrent.
Momenteel ben ik Senior Ground operator (net opleiding afgerond) en had tegelijk gesolliciteerd voor Treinbestuurder bij NMBS en was geslaagd.
Ik kan nog tot Maart 2022 kiezen om aan de opleiding te beginnen als treinbestuurder bij NMBS maar ben nu aan het afwegen..
Ik heb nu goed zicht op wat Shunting Drivers moeten doen en dat ziet er wel zowat de sweet spot uit van de job als treinbestuurder op dit moment.
Maarja werkzekerheid, pensioen, loon... doorgroeimogelijkheden op langer termijn.
Nog meer input zou belangrijk zijn voor mijn eventuele keuze.
Ik kan namelijk doorgroeien waar ik nu werk later maar dat is in de privé.
Zijn er hier nog mensen actief of die dit forum lezen?
Ik heb het gevoel dat alles rond treinen op dit en andere fora voleldig doodgebloed zijn (waarschijnlijk heeft facebook hier wel mee te maken uiteraard).
thx!
Ondertussen is er al heel wat veranderd in de sector en ik zou enkele ervaren personen willen spreken hieromtrent.
Momenteel ben ik Senior Ground operator (net opleiding afgerond) en had tegelijk gesolliciteerd voor Treinbestuurder bij NMBS en was geslaagd.
Ik kan nog tot Maart 2022 kiezen om aan de opleiding te beginnen als treinbestuurder bij NMBS maar ben nu aan het afwegen..
Ik heb nu goed zicht op wat Shunting Drivers moeten doen en dat ziet er wel zowat de sweet spot uit van de job als treinbestuurder op dit moment.
Maarja werkzekerheid, pensioen, loon... doorgroeimogelijkheden op langer termijn.
Nog meer input zou belangrijk zijn voor mijn eventuele keuze.

Ik kan namelijk doorgroeien waar ik nu werk later maar dat is in de privé.
Zijn er hier nog mensen actief of die dit forum lezen?
Ik heb het gevoel dat alles rond treinen op dit en andere fora voleldig doodgebloed zijn (waarschijnlijk heeft facebook hier wel mee te maken uiteraard).
thx!
- themandimi
- Super schijver
- werkzetel: LK (KORTRIJK)
- Lidnummer: 173
- Contacteer:
Je mag zeker een berichtje sturen naar mij (maar het verhaal klinkt heel bekend als wat ik ook deze middag met een sgo het over gehad heb dus het zou wel eens kunnen dat we vanmiddag samen gewerkt hebben
)

Terug naar “Infoforum voor treinbestuurders”