Aanwervingen

Info voor aanwerving, opleiding, enz ...
CN
Schrijver
werkzetel: FN (ANTWERPEN CAAL)

Berichtdoor CN » 26 dec 2005, 12:06

Hoi, ik werk als treinbegeleider en amuseer me nagenoeg elke dag. De reden hiervoor is niet ver te zoeken. Treinen vind ik een prachtig vervoersmiddel. Ik ben graag onderweg enz.
Ik zou graag de job van tbg nog enkele jaren blijven doen, maar uiteindelijk zou ik graag voor bestuurder gaan.
Weet iemand wanneer ik best aan de aanwervingsproeven zou meedoen? Ik dacht mee te doen en indien ik slaag, de aanwerving te weigeren en me op een wachtlijst te laten zetten.
Vanwege mijn interesse in reizigers zou ik graag zo kort mogelijk op goederen zitten.

Groetjes

CargoDude
1ste schrijver
werkzetel: FNND (ANTWERPEN NOORD)
Lidnummer: 6
Ontvangen Leuks: 4 keer
Contacteer:

Berichtdoor CargoDude » 26 dec 2005, 21:25

CN schreef:Vanwege mijn interesse in reizigers zou ik graag zo kort mogelijk op goederen zitten.

Bestuurders worden tegenwoordig aangeworven ofwel de reizigers ofwel voor de goederen. (zie elders op dit forum)
You dont need eyes to see, you need vision
Afbeelding

janjef
Schrijver
werkzetel: LML (MOL)

Berichtdoor janjef » 26 dec 2005, 21:30

ik word de 9de januari verwacht in antwerpen, maar tct antwerpen, is dat nu goederen of reizigers?

Jean Weets
Site Admin
werkzetel: FLV (LEUVEN)
Lidnummer: 1
Gegeven Leuks: 113 keer
Ontvangen Leuks: 112 keer
Contacteer:

Berichtdoor Jean Weets » 26 dec 2005, 21:46

Moeilijk op voorhand te zeggen als ze je hierover eerder niet ingelicht hebben.
Creativity is inventing, experimenting, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

deempsie
Grote schrijver
werkzetel: LK (KORTRIJK)

Berichtdoor deempsie » 26 dec 2005, 23:31

TCT Antwerpen omhelst zowel Antwerpen-Noord (goederen) als Antwerpen Centraal (reizigers). Maar aangezien in Antwerpen enkel bestuurders opgeleid worden in de goederen, veronderstel ik dat het over Antwerpen Noord zal gaan.

CN
Schrijver